PabloKNW PabloKNW
143
BLOG

Gotują i śpiewają

PabloKNW PabloKNW Kultura Obserwuj notkę 2

Zauważyłem, że w ostatnich kilku latach wykreował się nowy styl uzupełniania i kompletowania ramówki przez poszczególne stacje telewizyjne. Mam tutaj na myśli zarówno te komercyjne jak i nasze publiczne. Od kilku dobrych lat ciekawe programy rozrywkowe, gdzie mam na myśli głównie teleturnieje, zostały wyparte przez programy, w których uczestnicy walczą o miano najlepszego śpiewaka bądź kucharza. Dla urozmaicenia raz śpiewają starsi, raz dzieci. Byłbym jeszcze zapomniał o tancerzach. Myślę, że to bardzo zły ruch, bo pokazuje, że albo my jako widzowie nie potrzebujemy niczego więcej i dostarcza się nam monotematyczną rozrywkę lub też jest to efekt braku pomysłu na uzupełnienie w/w ramówki, a sam koszt programów jest niski. 

Czy Państwo odczuwają to samo niezadowolenie, czy też jest to moje prywatne odczucie, gdyż nie przepadam za tymi formami rozrywki. 

 

PabloKNW
O mnie PabloKNW

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura